sobota, 23 kwietnia 2016

Gry w które warto zagrać

Cześć,
w tej serii, bd chciał wam przedstawić trochę gier, w które naprawdę warto zagrać.


Assasin's Creed II

Zaczynam od drugiej części, ponieważ z pierwszą nie miałem styczności.

Gra przygodowa z wbudowanym światem otwartym. 

Krótki opis fabuły:

Głównym bohaterem gry jest Ezio Auditore, młody szlachcic z bogatej florenckiej rodziny. Ezio żyje w dostatku. Ma dwóch braci, starszego Frederica i młodszego Petruccia, siostrę Claudię, matkę Marię oraz ojca Giovaniego. Sytuacja zmienia się diametralnie, kiedy jego ojciec zostaje zdradzony i niesłusznie oskarżony, wrzucony do więzienia, a później stracony poprzez powieszenie razem z Frederikiem i Petrucciem. Wrogowie rodziny wciąż polują na Auditorów, więc Ezio decyduje się zabrać matkę i siostrę do Monteriggioni do swojego wuja Mario. Tam dowiaduje się, że jego ojciec był asasynem i rozpoczyna planowanie zemsty na sprawcach jego tragedii.
Źródło: https://pl.wikipedia.org

W tę grę warto zagrać choćby dlatego, że jest wirtualną lekcją historii. Może nie wszystko zgadza się z dokładną historią, ale na pewno da się odróżnić fikcję od prawdy.

Akcja gry odgrywa się w 1476-1499 r. W grze występuję wiele postaci historycznych, np. Leonadro da Vinci razem se swoimi wynalazkami. Możemy zobaczyć jak wyglądało w tamtych czasach życie codzienne, ubiór, architektura itp.

Ogólnie cała seria gry Assasin's Creed jest bardzo krwawa (jeśli dobrze pamiętam krew można było wyłączyć w ustawieniach gry). W grze chodzi głównie o zabijanie.

Wg mnie jest to jedna z lepszych gier jakie grałem. Daje wiele radości z gry, dreszczyk emocji i bardzo zaskakuje. 

Cena gry to około 30 zł.

Wymagania sprzętowe nie są za bardzo zawyżone, ponieważ gra powstała w 2010 r.

Bardzo dziękuję, że przeczytałeś tg posta oraz zapraszam do komentowania jak i do krytyki. ;)
Przepraszam za wszelkie pomyłki jakie mogły się wkraść podczas pisania.
Pozdrawiam.


4 komentarze:

  1. Yo.
    Jak często będą publikowane posty z tego "działu"?
    Grałeś kiedyś w jakieś rougelike (staroszkolne a nie te łatwe "pseudo-retro" rougeLAJTY? Ja sam gram od lat w Dwarf Fortress (będzie 7-8 lat i wciąż się uczę tej gry).
    http://i.imgur.com/4AzYP.jpg
    http://2static.fjcdn.com/pictures/Dwarf_88d334_5696055.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się,że bd dodawał posty tg typu 2 razy w tygodniu.
      A co do rougelike, to osobiście nie grałem w tg typu gry.

      Usuń
  2. Znam tą grę doskonale :D Nigdy nie grałam, ale w wakacje byłam u brata to patrzyłam jak gra w nią godzinami :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy opis, na pewno spróbuje kiedyś w niego zagrać :3

    OdpowiedzUsuń