sobota, 30 kwietnia 2016

Koniec kwietnia

Cześć,
dzisiaj jest ostatni dzień kwietnia i stwierdziłem, że za często wstawiam posty..
Wydaję mi się, że to dla nie których jest męczące lub mogło się to komuś już znudzić. Chcę żebyście byli zadowoleni, mi nie robi różnicy czy post będzie codziennie czy raz w tygodniu, po prostu chcę wiedzieć co o tym sądzicie.

Chciałbym żebyście napisali co ile chcecie żebym wstawiał posty.
Chociaż wydaję mi się, że co drugi lub co trzeci dzień byłoby okej.

Dziękuję oraz pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie piszesz super posty i co dziennie czekam na nie z niecierpliwością :3 Ale to od ciebie zależy czy masz wenę, siłę i czas :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie codzienne dodawanie postów jest godne podziwu. Myślę,że nie powinno się to nikomu znudzić, właśnie przez to. Ale jeżeli chcesz to zmienić to co drugi dzień będzie dobrze ;) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Posty co 1-2 dni to chyba optymalna częstotliwość, popatrz na swoja ilość odwiedzin - ludzie zaglądają codziennie bo wiedzą że coś będzie nowego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wstawiam posty kiedy wiem o czym napisać :) Ty najwidoczniej masz wiele pomysłów. Według mnie tak co drugi dzień byłoby ok ;)

    OdpowiedzUsuń