czwartek, 21 kwietnia 2016

Q & A #2

Cześć,
dzisiaj znowu pytania ;]


1. Co robisz w wolnym czasie?

Głównie gram, gadam z kolegami, oglądam, od niedawna piszę posty na bloga ^^, gram w piłkę - nic
nadzwyczajnego :D


2. Czego się boisz?

- owadów

- płazów :p

- ciemności

- pająków

- itp. (jak sb przypomnę to dopiszę)


3. Kiedy masz urodziny?


Urodziny mam 15 maja.


4. Jakie jest Twoje drugie imię (o ile masz)?


Nie mam drugiego imienia, ale zawsze chciałem mieć :/


5. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?

Wydaję mi się, że latoo.
Czm? Bo jest ciepło, są wakacje, długi dzień, dużo wolnego czasu (w sumie to prawie tyle samo co i teraz xD), LODY!, CZEREŚNIE!


6. Wolisz góry czy morze?

Byłem tylko w Górach Świętokrzyskich, a nad morzem nie byłem wcale, więc nwm co bym wolał.
Ale to chyba zależy od pory roku.
Lato - morze,
Zima - góry.


7. Umiesz tańczyć? :D


Nie, nie umiem tańczyć - przynajmniej tak mi się wydaje :p


8. Czy jesteś odważny?

Nie, raczej nie, ale to chyba głównie zależy o sytuacje.


9. Umiesz pływać?
Nie, nie umiem, boję się pływać xD


10. Twój ulubiony owoc i warzywo?


Owoc - czereśnie

Warzywo - kukurydza to warzywo nie?




Dziękuję jeszcze raz za zadane pytania, jak coś to pod tym postem też zadawajcie pytania :p
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :D

3 komentarze:

  1. Zdaje mi się że kukurydza to warzywo :) Na wiele pytań odpowiedziałbym podobnie :p Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kukurydza to warzywo. Tez uwielbiam czereśnie, choć jednak u mnie wygrywają pomarańcze i zima ^^
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak kukurydza to warzywo :) też lubię czereśnie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń