piątek, 8 kwietnia 2016

Witaj!

Cześć,
Mam na imię Łukasz, mam 16 lat.
Interesuję się:
- grami
- grafiką komputerową
- muzyką
- sportem
- e-sportem.

1. Gry - grałem w dziesiątki gier, moimi ulubionymi są: League Of Legends, Metin2, Assasin's Creed, Counter - Strike, HearthStone. Na gry spędziłem tysiące godzin.

2. Grafika - robię amatorskie grafiki komputerowe w programie Gimp. Głównie zajmuję się Avatarami, Intrami oraz tłami.

3. Muzyka - nie tworzę muzyki, za to bardzo lubię jej słuchać. Moimi ulubionymi gatunkami są: Dubstep, Pop, Nightcore, Disco - Polo, Rap, Hip-Hop, Electro.

4. Sport - głównie gram w piłkę nożną.

5. E- sport ( elektroniczny sport) - Bardzo lubię oglądać tg typu rozgrywki w grach typu League Of Legends oraz Counter - Strike.
Moimi ulubionymi pro-playerami są xPeke (League Of Legends) oraz Shroud (Counter - Strike).

Jeżeli ktoś chciałby się czegoś o mnie dowiedzieć ( chociaż wątpię ) pisać w komentarzach.

Na Blogu bd chciał zamieszczać wszystko, oczywiście w barwach optymistycznych.  ^^

1 komentarz:

  1. Na nowy start życzę Ci powodzenia i duuużooo weny :) Czekam na kolejnego posta... Oooo - grafiki komputerowe...ciekawie :) Pozdrawiam!
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń