poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Top 10 moich ulubionych gier

Hej,
wiem może nie wszystkim się podobają tego typu posty, ale jednak stwierdziłem, że będę je dodawał bo, gry są dla mnie dość bliskie.
A więc, chcę wam przedstawić takie moje Top 10 gier.

10. Minecraft
Czemu Minecraft? Bo on jest tak jakby grą, która uczy. Uczy kreatywności itp.
Naprawdę dużo grałem w tą grę, ale samemu nudno. Na pewno każdy zna Minecraft'a, więc nie będę go opisywał :D



9. Assasin's Creed III
Gra z serii Assasin's Creed. Akcja rozgrywa się głównie w Ameryce - czasy kolonialne ( w 3 gimnazjum jest ten temat).
Według mnie gra na którą warto poświęcić swój czas.



8. PokeMMO
Jako iż jestem fanem pokemonów, to musiała być jakaś gra o tym. Gra multiplayer na silniku "Pokemon Fire Red" - Gameboy. Typowa grafika na jak ten okres czasu. Fabuła - jak z oryginalnych odcinków Pokemonów.



7. Need For Speed World
Niestety tej gry już nie ma, ale była naprawdę dobrą grą. Gra multiplayer, z połączonymi mapami z najbardziej znanych wersji. Gra potrafiła dawać radość z gry, a chodziło w niej tylko o wyścigi i zarabianiu wirtualnej waluty, w celu kupowania nowych aut. Bardzo brakuje mi tej gry :/



6. Fifa 
Wersje tej gry są wydawane co roku, czyli co roku lepsze :D
Gra ma wielu fanów. Gra dodaje wiele trybów, można grać samemu, z kolegami lub przeciwnikami z całego świata.



5. Risen 2
Piracka gra, w sensie temat gry :D
Gra ma średnie wymagania, na moim jakoś działał, ale prymitywnie :P
Ma tylko jedną wadę, ale taką konkretną - krótka fabuła. Jeżeli kogoś wciągnie to naprawdę, chce się więcej grać. Na szczęście są kolejne wersje, co daje spójną całość. 



4. Counter - Strike Global Offensive
Jedna z najpopularniejszych gier na świecie. 
Antyterroryście vs Terroryści
Celem Antyterrorystów jest powstrzymanie Terrorystów przed podłożeniem bomby.



3. HearthStone
Gra karciana, oparta na postaciach z WoW'a. Bardzo fajna gra, np gdy Ci się nudzi.
Bardzo miła i przyjemna atmosfera panuje w grze. Gorąco Polecam


2. Metin2
Ta gra jest naprawdę świetna. Przez wielu znienawidzona, ale ta atmosfera w tej grze. Grafika i fabuła może nie są zadowalające, ale ten klimat. Dla mnie jest to klasyk, po prostu nwm czy mi się kiedykolwiek znudzi. Zagram miesiąc, odchodzę, ale po jakimś czasie i tak ciągnie mnie do niej.


1. League of Legends
Ta gra też jest świetna. Gracz musi być zręczny, logicznie myśleć, przejrzeć ruch wroga lub też może się tego nauczyć. Gra się w nią bardzo dobrze, lecz stosunek innych graczy do Ciebie może być mieszany. Dlatego dobrze jest grać ze znajomymi :3




Więc dotarliśmy do końca. Możliwe, że Was trochę zanudziłem :D
Bardzo dziękuję, przeczytałeś tego posta. Nie był może taki dobry, ale dziękuję.
Pozdrawiam :p

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie super post ^^ Czasami lubię sobie pograć jakieś w gry sama , z bratem albo z kuzynami :D I w niektóre grałam , a w niektóre muszę na prawdę spróbować jakoś pograć :) Do tej pory gram jeszcze w Need For Speed ale to na PS3 :) Czekam na więcej :3 Super post :*
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :D Niektóre gry mnie zainteresowały pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych gier grałam tylko w Need for Speed i Fifa :D Oby dwie mi się podobają, a te co opisałeś też wydają się być ciekawe. Mimo, że zbytnio nie interesuję się grami, to jestem za tym, aby dalej takie posty się tutaj pojawiały ;)Zawsze można się czegoś nauczyć. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć średnio lubię grać, to mam słabość do Minecrafta i... Simsów xD Lubię w nich to, że w 100% steruję rozgrywką i wszystko w niej zależy jedynie od mojej kreatywności ^^
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń