czwartek, 12 maja 2016

Q & A #5

Witam Cię,
dzisiaj czwartek więc kolejne pytania, zapraszam!


1. Jaki jest Twój sposób na "gorsze dni"?

Granie. Podczas gry zapominam o wszystkim.


2. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot szkolny?

Szczerze to nie wiem. Możliwe, że W-F.


3. Co sądzisz o tatuażach? Chciałbyś mieć?

Bardzo podobają mi się tatuaże i chciałbym mieć :D
I tak nie będę miał...


4. Co byś zrobił gdybyś wygrał w Lotto?

Na pewno zaoszczędził bym większą cześć ;3
Ogólnie zmienił bym całe moje stanowisko gamerskie xDD
I na jakieś tam nie duże potrzeby.


5. Masz rodzeństwo?

Tak..


6. Co znajduje się obok ciebie po prawej stronie jak odpowiadasz na te pytania?

Bezprzewodowy głośnik :D


7. Imię na bierzmowanie? 

Jeszcze się zastanawiam ^^


8. Czytasz książki?

Oczywiście, chociaż ostatnio to trochę zaniedbuję :/


9. Najgorszy przedmiot?

Fizyka (4)*, chemia (5)*, biologia (4)* - wszystko na jednym szczeblu :D
( ) - oceny, które będę miał na zakończenie 


10. Jesteś wysoki czy niski?

Jestem niski, chociaż sami musicie odpowiedzieć na te pytanie - 174 cm.



Bardzo dziękuję za zadawanie pytań oraz przeczytanie tego krótkiego pościka :D
Zapraszam do komentowania, oceniania, obserwacji oraz do dyskusji w komentarzach.

P.S. Zadawajcie pytania bo się już kończą :(

1 komentarz:

  1. Lubię czwartki ^^ Nie rozumiem fizyki. Chemia i biologia czasami mnie ciekawi, zależy jaki temat, ale ogólnie lubię te przedmioty :) Myślę, że mają na to wpływ nauczyciele, którzy mnie uczą i to jak tłumaczą. Z tatuażem mam podobnie, jednak jak miałabym mieć to jeden, może dwa i nie za duży :) Według mnie niski nie jesteś :) Mogłabym powiedzieć, ze wysoki :D Pozdrawiam
    Od razu pytania napiszę :*
    1. Podoba Ci się Twoje imię? :D
    2. Co według Ciebie jest najtrudniejsze do wybaczenia?
    3. Upał (40 stopni), czy mróz (-20) Co wybierasz?
    4. Wierzysz w przeznaczenie?
    5. Co najczęściej pijesz?
    6. Lubisz ostre jedzenie, czy wolisz łagodne smaki?
    7. Poznając jakąś osobę, na co najbardziej zwracasz uwagę? Jest jakaś cecha, którą według Ciebie powinien posiadać każdy?
    8. Jaki był najgorszy ból fizyczny jaki przeżyłeś?
    9. Masz swój autorytet?
    10. Lubisz zapach kokosu? Jaki jest Twój ulubiony?
    :)
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń