niedziela, 17 kwietnia 2016

Egzamin Gimnazjalny!

Cześć,
jak już pewnie wiecie, w poniedziałek zaczyna się egzamin - będzie on trwał 3 dni. W sumie to każdy o tym wie :v

Poniedziałek:
- Historia/WoS i Polski
Wtorek:
- Biologia/Chemia/Fizyka/Geografia i Matematka
Środa:
- Język Obcy Podstawa lub Język Obcy Podstawa i Rozszerzone.

Wszystko składa się z zadań zamkniętych (Odp. A,B,C,D) i otwartych (Odp. pisemna).

Część językowa (środa) może zostać przeprowadzona z jednego języka obcego nowożytnego:
- Angielski
- Francuski
- Hiszpański
- Niemiecki
- Rosyjski
- Ukraiński
- Włoski

Ja osobiście piszę Egzamin z języka Angielskiego, a, że uczyłem się go 9 lat, więc będę pisał wersję podstawową i rozszerzoną.

Co do języka Polskiego, wg mnie lekturami, które warto znać bd:
- "Kamienie na Szaniec" - Aleksander Kamiński
- "Balladyna" - Juliusz Słowacki
- "Dziady cz. II" - Adam Mickiewicz
- "Romeo i Julia" - William Szekspir
- "Zemsta" - Aleksander Fredro
- "Hobbit, czyli tam i z powrotem" - J.R.R. Tolkien

Najbardziej obawiam się Matmy, chociaż jestem najlepszy w klasie to wydaję mi się, że będę miał problemy z zadaniami otwartymi. O resztę przedmiotów jestem spokojny. Ewentualnie jeszcze Angielski rozszerzony.

Życzę powodzenia każdemu kto będzie razem ze mną podejmował się tg testu. Najważniejsze jest logiczne rozumowanie, więc jestem trochę spokojniejszy.
Pozdrawiam oraz zapraszam do dyskusji w komentarzach ^^


4 komentarze:

  1. Ja juz na samą myśl o tym że czeka mnie to za rok się boje. Najbardziej chyba części językowej. Nie jestem zbyt dobra z angielskiego - to znaczy 5 mam ale na takich testach nie wypadam zbyt dobrze. Życzę Ci powodzenia! Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia wszystkim piszącym. Ja sama, mam to już za sobą i wcale nie jest aż tak strasznie. Nie warto się zbyt przejmować, stres nie pomaga ^^ Nawet ja, human zdałam matmę na 90% :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Do testów gimnazjalnych mam jeszcze dwa lata, także spokojnie, ale na pewno przed egzaminem będę się strasznie stresować.
    Życzę powodzenia!:)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Do testów gimnazjalnych mam jeszcze dwa lata, także spokojnie, ale na pewno przed egzaminem będę się strasznie stresować.
    Życzę powodzenia!:)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń