poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Zwyczaje związane z graniem

Hej,
Granie w gry, ciągnie za sobą wiele zwyczajów, a to kilka z nich:

  • Większość graczy gra codziennie lub prawie codziennie.
  • Gracze, średnio poświęcają 21 godzin tygodniowo na granie w gry.
  • Zdecydowana większość gra w gry na komputerze stacjonarnym lub laptopie.
  • Typy gier, które preferują gracze to np. strzelanki, RPG i gry akcji.
  • Ulubionymi grami są League Of Legends oraz Counter-Strike.
  • Gracze najczęściej wybierają gry z którymi mogą zagrać spokojnie ze znajomymi.
  • 93 % graczy gra w gry Online, a 43 % grający Online, poznało ciekawych ludzi z za granicy.

Porównując do mnie to:

  • Gram prawie codziennie.
  • Poświęcam więcej czasu na gry niż średnio.
  • Gram na komputerze stacjonarnym.
  • Preferuję gry MOBA, FPS oraz RPG.
  • Moimi ulubionymi grami są League Of Legends, Counter-Strike, Hearthstone oraz Metin2.
  • Gram TYLKO ze znajomymi Online.

Bardzo dziękuję za przeczytanie tego bardzo krótkiego posta, pozdrawiam oraz zapraszam do komentowania.



4 komentarze:

  1. Niegdyś byłam uzależniona od grania w SAMP'a. Spędziłam na nim dość dużo lat, lecz teraz szło się znudzić.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie gram w gry i dobrze :) w moim przypadku uzależniłabym się tak samo oglądanie seriali wystarczy, że obejrze dwa odcinki i już jestem praktycznie uzależniona, bo ciągnie mnie do dalszych odcinków...
    Pozdrawiam :D
    A te gry co wymieniłeś to mój brat w nie gra więc je kojarzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie Polscy E-sportowcy maja lepszych menadzerów, masażystów itp. niż Polscy Sportowcy i więcej zarabiają oraz są znani dla większej liczby ludzi.

    Pytanie grasz tylko na PC czy też konsole? Ogólnie ściągam mase retro konsol (lata 80te i wczesne 90te), handheldów oraz innych przedmiotów z Japonii. Teraz poluje na "NEC PC Engine" oraz "Neo Geo Pocket", jakbyś był zainteresowany to czasami robię prezenty na swój kosztdla znajomych. Wyszukaj na google: Ranalcus Paczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gram tylko na PC, nie mam żadnej konsoli, ale w przyszłości prawdopodobnie się to zmieni xD

      Usuń