wtorek, 19 kwietnia 2016

Mój ulubiony wykonawca muzyczny

Hej, cześć,
otóż chciałbym Wam przedstawić mojego ulubionego wykonawcę muzycznego.
Przed Wami - Skrillex.



Skrillex (Sonny John Moore) wychowany w Los Angeles w Kalifornii. Najpopularniejszy twórca muzyki Dubstep (blender music xD). 

Ciekawostki:

- Skrillex zawsze nosi swój plecak przy sb.

- Swój nos zasługuję temu, że podczas koncertu, rzucił się na tłum i upadł, a jeden z fanów kopnął go w nos na tyle mocno, że go złamał. Skrillex zaraz wrócił, nastawił nos i kontynuował koncert.

- Skrillex jest bardzo miły dla swoich fanów.

- Mierzy zaledwie 164 cm.

- Jego najlepszym przyjacielem jest, Jared Let - założyciel zespołu 30 Seconds To Mars.

- Skrillex nie lubi swojego wyglądu.


Moje ulubione utwory Skrillex'a:









Dziękuję, że przeczytaliście (wątpię) tg nudnego, krótkiego i nic nie wnoszącego posta. 
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania i śledzenia bloga. ;)

3 komentarze:

  1. Fajnie, że podzieliłeś się z nami swoim ulubionym wykonawcą. Posłuchałam trochę tych piosenek, ale nie jest to muzyka w moim guście. Jednak wiemy o Tobie kolejną ciekawą rzecz i dowiedzieliśmy się co nieco o Skrillex'ie Trochę więcej wiary w tego bloga i siebie ^^ :) A ja jak obiecałam czytam jeszcze raz :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótki to nic. Nawet lepiej się czyta takie zwięzłe posty :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrillex <3 Super post ^^ Krótki, zwięzły, ciekawy i na temat :3
    Pozderki :)

    OdpowiedzUsuń