czwartek, 14 kwietnia 2016

Q & A

Hej ;)

Naprawdę dziękuję wszystkim za pytania, jest +30 pytań - tak więc bd dodawał co tydzień odpowiedzi. Wydaję mi się, że 10 odpowiedzi/1 post bd Okej ^^


1. Skąd taka nazwa bloga?

Nazwa wzięła się od dwóch słów w języku łacińskim.
Optimum - optymizm
Colere - hodować.
Czyli - hodować optymizm. Wiem, że to dziwnie brzmi :D
Ale ludzie np. hodują zwierzęta - opiekują się nimi, zapewniają mu bezpieczeństwo,             starają się by było jak najlepsze. Więc i my powinniśmy "hodować" ten optymizm w nas.
Patrzeć na te dobre strony, a zawsze takie są.


2. Jaką cechę cenisz najbardziej w innych ludziach?

Wg mnie to raczej bd szczerość. Wszystko zależy od tej cechy.
Nie fajne uczucie, gdy druga osoba zauważa to, że ta pierwsza osoba kłamała lub coś     udawała - no nie fajne uczucie.


3. Jakiej cechy nie znosisz w innych ludziach?

Nie znoszę, jak osoba jest fałszywa. Niby możesz na nim polegać i wgl, ale to wszystko
NIBY. Uważasz ją za kogoś bliskiego, a on/ona obgaduję Cię za Twoimi plecami. No nie miło :/


4. Potrafisz wybaczać ludziom? Uważasz, że zasługują na "drugą szansę"?

Każdy zasługuję na drugą szanse nie ważne co by zrobił. Ale to Ty decydujesz jak postąpisz.
Ja - wybaczę, ale będę tą osobę męczył psychicznie, aż do momentu, gdy zrozumie jak bardzo źle postąpiła, ale to bd zależało co ta osoba zrobiła. Nie będę nikogo męczył za coś lekkiego.  :v


5. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Hmmm... Być szczęśliwym. Niby tak mało, ale jednak nie - to się tylko tak wydaje.


6. Jakie książki najbardziej lubisz czytać?

To wszystko zależy od mojego humoru.
Najczęściej czytam przygodowe, fantasy, romans/dramat.


7. Cierpisz na jakąś fobię?

Nwm, wiem tylko, że boję się wszystkiego małego co nie zostało przeze mnie "oswojone".
Pająki, motyle, myszy, szczury, pszczoły, chrabąszcze itd. - nie dotknę tg - NIE MA MOWY!


8. Twój kolor oczu?

Niebieski.


9. Masz jakieś zwierzę?

Takie, że swoje to nie, ale w domu mam kota (ciężko nazwać, że on jest w domu xDD), psa i chomika.


10. Masz rodzeństwo? 

Tak, mam dwie siostry ;_; młodsze ;_;

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie pytania :*

Dziękuję:
Natalii - http://ludziesamotni.blogspot.com/
Wiktorii - http://fioletowa4444.blogspot.com/
Klaudii - http://niemiecki-deutsch-by-claudia.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. Super post, fajnie się dowiedzieć o Tobie coś nowego ^^
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi, niektóre są takie, że się uśmiałam :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że mogłam przeczytać tego posta :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń