piątek, 15 kwietnia 2016

Znana polska dziennikarka pobiła mężczyznę?!

Cześć,
W programie "5 minut z Pauliną" Dorota Wellman opowiadała jak to pobiła pewnego mężczyznę. Pobiła go do nieprzytomności. 
Mężczyzna znęcał się nad malutkim szczeniaczkiem.

– Pan bił szczeniaka na ulicy, małego wilka. Bił tak, że pies zsiusiał się pod siebie. Zapięłam swoją torbę i przywaliłam mu. (…) W tej torbie miałam ziemniaki, laptopa, książki i perfumy. Jak go strzeliłam, to aż stracił przytomność. Zwierzęta i ludzie cierpiący są dla mnie tak bliscy, jak ci, którzy mają w życiu gorzej – wyznaje przed kamerą Dorota Wellman.

Dorota Wellman jest znana z miłości do zwierząt jak i aktywnej walki wobec przemocy nad zwierzętami. Czy Wy też potrafilibyście stanąć w obronie zwierząt?

Jakim trzeba być okrutnym człowiekiem by zrobić coś tak chorego?
Nie rozumiem jaki motyw mieli ludzie, którzy znęcali się nad bezbronnymi zwierzętami.
Czy Ci ludzie nie mają sumienia? Czy to by ich nie bolało?
Mam nadzieję, że wypowiecie się na ten temat w komentarzach.

Chciałbym również serdecznie zaprosić do Sklepu Wardęgi. Link
Jest spora promocja na ubrania (50 zł - 15 zł). Cały dochód ma być przeznaczony na kupno karmy dla psów w schroniskach.




Przydatne Linki: 
Akcja SOWZ
Post na temat przemocy (photoobiektywna.blogspot.com)

3 komentarze:

  1. Ja bardzo kocham zwierzęta i gdy widzę w internecie, że ktoś się nad nimi znęcał - jestem wkurzona. Nie rozumiem, jak można robić coś takiego - zwierzęta są istotami żywymi, mają uczucia i potrafią kochać równie mocno jak ludzie. Nawiązując do posta photoobiektywnej już tam wypowiadałam się na ten temat. Nigdy jeszcze nie spotkałam się z sytuacją, gdy widziałam, że ktoś się znęca nad bezbronnym stworzeniem. Jednak nie wiem, jak zareagowałabym w tym momencie. Zależy od osoby, która by to robiła, czy była by groźna, może pod wpływem alkoholu... Ta dziennikarka miała odwagę, że zareagowała. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacznę od tego, że post jest krótki, a wszystko w nim umieściłeś :D a to bardzo dobrze :D Też jestem przeciwko biciu zwierząt a w szczególności psów. Ta osoba która uderzyła kolesia torbą zrobiła bardzo dobrze. Musze powiedzieć że wcale mi go nie szkoda. No ale szacun, że dziennikarka się odważyła! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorota Wellman zrobiła bardzo dobrze, choć przemoc nie jest odpowiednią formą porozumienia to w takich momentach nie da się inaczej zareagować. Zwierzęta to istoty żyjące i często stają się naszą rodziną. Zawsze jestem za tym aby pomagać pieską :) I strasznie lubię Wardęge za to że tak bardzo udziela się w ten sposób. Super post :*
    Pozderki :*

    OdpowiedzUsuń