czwartek, 28 kwietnia 2016

Q & A #3

Odpowiedzi! ^^


1. Dlaczego zdecydowałeś się na to , aby go prowadzić? 

Nabrałem ochoty dzięki Natalii
To wszystko dzięki niej. Pomagała mi, doceniała. Dziękuję :*


2. Twoja ulubiona potrawa?

Ogólnie to bardzo lubię warzywa przysmażone na patelni z dodatkami jakichś ziół i wgl.


3. Czy wierzysz w to, że każdy człowiek posiada przynajmniej jeden talent?

Tak, jak najbardziej, po prostu czasami ciężko go odkryć.


4. Zgadzasz się z tym, że czas leczy rany?

Tak, wręcz w 100 % się z tym zgadzam.


5. Jaka jest według Ciebie najważniejsza wartość w życiu i dlaczego?

Chyba, miłość, przynajmniej tak mi się wydaję.


6. Uważasz się za tolerancyjnego człowieka?

Tak, jak najbardziej. 


7. Czy przyjaźń damsko-męska jest możliwa?



8. Kim chciałeś zostać jak byłeś dzieckiem?

Piłkarzem, zawsze chciałem nim zostać. W sumie nwm czemu, ale chciałem :D


9. Kiedy ostatnio byłeś w kinie i na czym?

Nie pamiętam :/


10. Twój ulubiony serial?

Nie ogl seriali :3


11. Ulubiona gra na androida?

Ogólnie nie gram w gry na Androida, ale tak to tylko "Stack"

3 komentarze:

  1. Dziękuję za kolejną część pytań, bardzo lubię te posty :) Miło z tym pierwszym :* Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz ja zadam pytania ;) tylko kilka
    1. Ile miałeś lat kiedy dowiedziałeś się, że Mikołaj nie istnieje
    2. Wierzyłeś we wróżkę zembuszkę?
    3. Lubisz pić kawę?
    4. Jakie podbają ci się imiona damske i męskie?
    5. Imię na bierzmowanie?
    6. Czytasz książki?
    7. Ulubiony i najgorszy przedmiot?
    8. Jesteś wysoki czy niski?
    9. Czy zawsze chodzisz z telefonem przy sobie?
    10. Twój znak zodiaku?
    11. Ile dni wytrzymałbyś bez internetu?
    Tyle pytań wymyśliłam :D

    OdpowiedzUsuń