środa, 27 kwietnia 2016

Pytania

Cześć,
dostałem od Was wiele pytań, za co bardzo dziękuję.
Teraz Wy otrzymacie pytania ode mnie :D
Czekam na odpowiedzi w komentarzach:

1. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
2. Czym dla Ciebie jest szczęście?
3. Jaki masz kolor oczu?
4. Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
5. Twój ulubiony owoc?
6. W jakim kraju chciałbyś/łabyś mieszkać i dlaczego?
7. Według Ciebie Polacy powinni przyjąć imigrantów?
8. Jesteś patriotą?
9. Czego częściej używasz? Komórki czy komputera/laptopa?
10. Co chciałbyś/łabyś zobaczyć na moim blogu?


Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. 1. Niebieski (jasny).
    2. Szczęściem jest dla mnie całe moje życie, wszystkie szczęśliwe chwile, zdrowie, miłość, przyjaźń, rodzina. Wiele rzeczy można opisać słowem: "szczęście"
    3. Brązowy.
    4. Lato, bo jest ciepło, są wakacje, nie chcę mi się ciągle spać - jak w zimę, nie ma tyle ubierania tych czapek, szalików, grubych kurtek, można się kąpać i opalać.
    5. Dużo lubię, najbardziej: mandarynki, pomarańcze, banany, truskawki, czereśnie,arbuz, jabłka. A tak naj, naj to chyba banany.
    6. Hmm...nie wiem, w sumie to w Polsce nie jest źle :) Myślę, że w przyszłości tu zostanę.
    7. Nie, ale wolę się nie rozwijać na ten temat..jest dla mnie zbyt ciężki.
    8. Nie wiem, czy mogłabym siebie tak nazwać, jednak lubię Polskę i staram się szanować wszystko co się z nią wiążę. Patrząc na inne kraje nie jest źle.
    9. Chyba częściej komórki, ale nie wiem,tak pół na pół.
    10. Na pewno odpowiedzi na moje pytania :D Ale one ukażą się jutro więc ok. Oprócz tego więcej ciekawostek na temat gier, abym trochę więcej wiedziała na ten temat, post o Tobie, Twoich poglądach na różne tematy.
    Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Ciemny Niebieski (dokładnie Midnight Blue)
    2. Spokój i cisza
    3. Szary-niebieski
    4. Późna wiosna - wczesne lato. Da się żyć bez zimna i bez upałów
    5. Winogrona
    6. Jest mi dobrze wszędzie plus jestem "domownikiem" więc tutaj w Polsce najlepiej.
    7. Chcących pracować, płacić podatki i z którymi da sie normalnie rozmawiać.
    8. Mam trudność jako że większość osób z "angielskojezycznych internetów" ma bardzo negatywne nastawienie do Polaków, pomimo tego mowie im wprost że ciesze się z bycia Polakiem a nie kimkolwiek innym
    9. Oba to "narzędzia" w mojej pracy, zawsze mam oba pod ręką (stąd głownie odpowiadam w ciągu godzin pracy na kontakt)
    10. "Modele bojowych motocykli-bolidów" ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bojowych - no to Ty to masz wymysły xD

      Usuń
    2. Broń będzie zostawiona w umówionym miejscu

      Usuń
    3. Wszystko zgodnie z planem

      Usuń
    4. Żartuje, chodzi mi ze jak tylko paczka z Danganami przyjdzie to wyśle tobie trochę "pierdółek"

      Usuń
  3. 1. Fioletowy
    2. Każdy dzień <3
    3. Brązowy
    4. Lato, bo ciepło <3
    5. Banany i....brzoskwinie
    6. Najlepiej w Polsce.... No może jeszcze w Chorwacji
    7. Może jestem wredna ale nie xD
    8.Tak
    9. Telefonu :)
    10. Ciekawostki o grach, może gwiazdach :D
    Pozdrawiam :D
    Wpadniesz?
    Fioletowa4444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń