czwartek, 26 maja 2016

Q & A #7

Cześć,
przepraszam, że tak późno ;) ważne, że jest.
Zapraszam do czytania :D


1. Podoba Ci się Twoje imię? :D

Nie jest złe :D
Mogło być lepsze.


2. Co według Ciebie jest najtrudniejsze do wybaczenia?

Chyba zdrada, tak mi się wydaje, ale to wszystko zależy od sytuacji.


3. Upał (40 stopni), czy mróz (-20) Co wybierasz?

Chyba raczej ten upał. Nie raz było tyle stopni i dawałem radę ^^


4. Wierzysz w przeznaczenie?

Tak, każda rzecz nie dzieje się przez przypadek. 


5. Co najczęściej pijesz?

Wodę - chociaż jej nie lubię ;_;


6. Lubisz ostre jedzenie, czy wolisz łagodne smaki?

Bardzo lubię na ostro!
Ostatnio robię sobie kanapki z chrzanem - cała kanapka jest w chrzanie ^^ potrafię dużo tg nawalić xD


7. Poznając jakąś osobę, na co najbardziej zwracasz uwagę? Jest jakaś cecha, którą według Ciebie powinien posiadać każdy?

Wydaję mi się, że szczerość. 
Łatwo można zobaczyć czy dana osoba kłamie czy jednak mówi prawdę.
I wydaję mi się, że szczerość też jest tą najważniejszą cechą.


8. Jaki był najgorszy ból fizyczny jaki przeżyłeś?

Hmmm... Wydaję mi się, że to było skręcenie stawu kolanowego - 1.5 miesiąca temu.


9. Masz swój autorytet?

Mam :D


10. Lubisz zapach kokosu? Jaki jest Twój ulubiony?

Zapach kokosu - traktuję go tak naturalnie.
A mój ulubiony too... hmmm... nie wiem, może truskaffka ^^


Bardzo dziękuję, że przeczytaliście tg posta :D
Pytania się skończyły, więc proszę o jak najwięcej nowych.
P.S. Przepraszam jeśli jakieś pytania ominąłem - zwracać mi uwagę w komentarzach :>

3 komentarze:

  1. Jak się skończyły to proszę bardzo:)
    1. Jakie cechy posiada Twój autorytet? :D
    2. Jaki jest Twój ulubiony sportowiec?
    3. Jaki dzień był najlepszym w Twoim życiu?
    4. Gdybyś już teraz stanął przed wyborem studiów, jaki kierunek byś wybrał?
    5. Jak byłeś dzieckiem rodzice czytali Ci przed snem?
    6. Uważasz, że świat za 15 lat będzie lepszym miejscem, niż teraz? Dlaczego tak, lub dlaczego nie?
    7. Wierzysz we wróżby, horoskop itd.?
    8. Wolisz rozmawiać przez telefon, czy sms-ować?
    9. Gdybyś miał wybrać wiek, w którym się urodzisz, jaki byś wybrał i dlaczego?
    10. Lepiej być naiwnym i wierzyć we wszystko co inni mówią, czy bardzo nieufnym? Dlaczego?
    Dodam jeszcze, że za wodą też nie przepadam i nie piję jej zbyt często :D
    Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi!
    Też lubię ostre potrawy, mogłabym je jeść cały czas. :) Masz racje, szczerość to bardzo ważna cecha u każdego z nas.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się czyta ! ;) Będę zaglądać tu częściej ; )
    natijulie.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń