piątek, 27 maja 2016

UWAGA! ZABAWA!

Cześć,
każda osoba, która przeczyta tg posta może (nie musi) wziąć udział w zabawie!

Zabawa polega na tym, że tworzymy "coś" (praca artystyczna - dowolna) związanego z dniem dziecka. Każda osoba, która zdecyduję na udział w zabawie, pod postem z pracą - nominuję min. 1 osobę. Zabawa trwa od 14:00 (27.05) do 23:59 (01.06). Piszcie w komentarzu czy bierzesz udział w zabawie! Ja nominuję wszystkich czytelników mojego bloga :)
Napiszcie w poście również kto Was nominował (link do bloga).




Ja też wstawię pracę, ale po niedzieli :p

1 komentarz:

  1. wzielabym udzial ale niestety nie mam czasu teraz bo mam mnostwo nauki a zaraz jeszcze wycieczke szkolna, szkoda :( ale zycze powodzenia wszystkim co wezma udzial :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń