czwartek, 2 czerwca 2016

Dzień Dziecka

Cześć,
jak wiecie, wczoraj był dzień dziecka ^^
W szkole mieliśmy wolne od zajęć :D
Był za to dzień sportu..
Jakoś im nie wyszedł, no ale trudno.
Ze wszystkich rozrywek, które były w planie, żadna nie była dobra :p
Zorganizowaliśmy sobie własną rozrywkę, zagraliśmy w Króla Strzelców, którego wygrałem z ogromną różnicą. ^^
Prócz zabaw z piłką graliśmy w karty, a dokładniej w pana (gra karciana) - słyszał ktoś o takiej grze? Bardzo dobra zabawa :3
A Wy jak spędziliście Dzień Dziecka? Pochwalcie się w komentarzu :)


2 komentarze:

  1. Ja wtedy mam urodziny tak, więc spędziłam z tatą miły dzień i zrobiłam wolne od szkoły :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas w szkole nic nie było z okazji Dnia Dziecka. Spędziłam ten dzień normalnie, jak każdy inny, tylko dostałam życzenia od rodziny, a prezenty wcześniej. O grze karciane słyszałam, ale nigdy nie grałam.
    ludziesamotni blogspot.com

    OdpowiedzUsuń