piątek, 3 czerwca 2016

Izak - TVP

Cześć,
chciałbym bardzo podziękować osobom, którym chce się wejść na mojego bloga i sobie poczytać ;3
Do rzeczy!

1 czerwca Piotr "Izak" Skowyrski komentował mecz towarzyski Polska - Holandia. Osobiście meczu nie oglądałem - problemy techniczne, ale wydaję mi się, że to jest bardzo dobra nowina. Streamer/komentator esportowy komentuję w telewizji mecz Reprezentacji. Coś czuję nie długo mecze esportowe w TV ^^
Dzięki TVP - Izak, spełnił swoje marzenie. To bardzo miłe z ich strony.
A jak mi wiadomo, to nie tak źle mu poszło :)
Liczę na kolejne występy Izaka w telewizji, tylko bez problemów technicznych serwerów TVP :p

2 komentarze:

  1. Mecz oglądałam, ale nie wiedziałam, że komentował go Izak xd Mam nadzieję, że wreszcie w TV będzie więcej meczy esportowych, bo mimo, że jestem dziewczyną lubię od czasu do czasu pooglądać właśnie mecze esportowe (chociaż i tak i tak wolę piłkę nożną)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, nominowałam Cię do LBA, mam nadzieję, że chętnie odpowiesz na zadane Ci pytania :)
    Zapraszam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/2016/06/sobotnia-snowflake-8-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń