sobota, 7 maja 2016

Play

Hej,
nie wiem czy słyszeliście o akcji Play wraz z Youtuberami, ale zorganizowali naprawdę fajne rozdanie internetu na telefon 2 GB ZA DARMO.

Osobiście wypełniając cały formularz nie sądziłem, że dostanę taki pakiecik.
Jestem naprawdę mile zaskoczony.

Darmowe startery dostępne jeszcze u:
Drollera

U innych jak mi wiadomo nie można już zamówić.
Tam gdzie skończyły się już pakiety, możemy zobaczyć następujący napis:

"Zainteresowanie starterami przerosło nasze oczekiwania.
Zostaw Nam kontakt do siebie, a na pewno nie zapomnimy o Tobie przy kolejnej wysyłce!"

A więc możemy się domyślić, że to nie ostatnie takie rozdanie.


Do startera dostałem również naklejki, co bardzo mnie ucieszyło, bo bardzo lubię takie dodatki ^^

2 komentarze:

  1. Ciekawe :) Zawsze, gdy widzę takie akcje myślę sobie, że to żart i kolejny raz chcą naciągnąć ludzi. Więc fajnie, że dostałeś i nam o tym powiedziałeś :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam karte z orange :(
    Dobrze, że o tym napisałeś, bo nie byłam pewna czy to naciąganie czy nie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń