czwartek, 5 maja 2016

Q & A #4

Hej,
jak co czwartek - odpowiedzi :]
Zapraszam oraz zachęcam do zadawania pytań!


1. Umiesz jeździć na łyżwach?

Nie umiem i nie zapowiada się żebym się nauczył :p


2. Jakieś plany na wakacje?

Niestety nie :(
Całe wakacje w domu...


3. Masz konkretny styl ubierania się, czy nosisz to, co Ci się podoba?

Buty Sportowe + Jeansy + T-shirt + Bluza


4. Czy chciałbyś tworzyć muzykę i jaką?

Bardzo chciałbym tworzyć muzykę, wydaję mi się, że jest to super zajęcie.
Najbardziej widzę siebie jako twórca jakiegoś stylu electro.


5. Jechałeś kiedyś sportowym samochodem/motocyklem?

Tak, ale tylko wtedy, jeśli można zaliczyć do tego Need For Speed'a ^^


6. Ulubiona dziedzina sportowa?

Interesowałem się ogólnie piłką nożną. Śledziłem wszystko dokładnie i wgl, ale teraz jakoś nie mam na to chęci :D
Więc ulubioną jest piłka nożna.


7. Ile miałeś lat kiedy dowiedziałeś się, że Mikołaj nie istnieje?

Ogólnie wierzę, że "Mikołaj" istnieje.
Ale też wiem, że rodzice podkładają prezenty.


8. Wierzyłeś we wróżkę zembuszkę?

Tak, nie pamiętam do którego momentu, ale wiem, że wierzyłem.
Dostałem "od niej" klocki lego.. xD


9. Lubisz pić kawę?

Nie piłem jeszcze kawy :D


10. Jakie podobają ci się imiona damskie i męskie? 

Żeńskie - Samanta, Klaudia
Męskie - Jan, Feliks


Bardzo dziękuję za tak liczne pytania oraz zapraszam do stałego obserwowania bloga ;)
P.S. Mile widziana jest również krytyka.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam tą "serię" :) Koniecznie naucz się jeździć na łyżwach :D Ja planów na wakacje też nie mam, najprawdopodobniej całe spędzę w domu :/ W wróżkę zembuszkę chyba nie wierzyłam...nie przypominam sobie. Jakoś u mnie w domu tego nie było. Z imieniem się nie zgodzę. Bardzo nie podoba mi się imię Samanta :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo jak Natalia, uwielbiam ta "serię" :D Przez można cię bliżej poznać :3 i potem o wiele lepiej czyta się posty :) A co do Mikołaja, to mam podobnie :P Czekam na następny czwartek i na następne posty ^^
    Pozderki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba bedzie znowu czekac tydzien do kolejnego czwartku ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moge zie doczekac kolejnego czwartku :)

    OdpowiedzUsuń